Wednesday, November 13, 2013

PakcikLie PCL ... kak Ain Noraini ... Teratak Hami ... dekdaa ...


Salam...

heheehee..
boleh ke buat tajuk entry macam tu?
saja nak panggil teman blogger lama2 ...
tahniah kepada PCL, kak Ain dan dekdaa yng masih aktif berblog ...
kak fiza TH mari kita sama-sama naikkan semangat yang kian hilang ....





7 comments:

PakcikLie PCL said...

mari2..sampai pulak nama kita bila diseru2...

p/s ..komen dari rakan2 lama..lain rasanya. manisnya lebih :))

mak encik | SZ said...

PCL:

hahaha..
betul laa..
sangat betullll...
rasanya sebab dulu memang mengikuti sungguh2 baca entry by entry, hadam jalan ceriter hidup kawan blogger tu kan ...

nyanyisunyi said...

alamak! link mak encik takde dlm bloglist akak ek hehehe..tu lah sibuk cari link sendiri rupa2nya terkena batang hidung sendiri hehe

nyanyisunyi said...

done hehehe

sorry dear..

working mom... said...

semoga meriah kembali bdunia blogger ni..akk pon dah jarang2 buka blog sendiri...kawan2 pun dah ramei xde.. :)

mak encik | SZ said...

kak ida nyanyisunyi:
thanksss kak!

mak encik | SZ said...

kak ila working mom:
tapi saya tabik dgn kegigihan akak menulis panjang lebar tu ... i likeeee...