Friday, December 20, 2013

pencil hot?

dah beberapa bulan lepas dak Sarah ni selalu bagitau mak dia
dia dan kawan2 suka beli "pencil hot"
mak encik dok belek2 la juga pensel yang dia kata "hot" tu ...
errr takde plak tulis jenama "hot" 
tutup kes ...

alkisahnya mak encik pergi ke kedai buku sekolah dia
dan mak encik pun tanyalah kat adik yg menjual tu
mana satu PENSIL KHAT sebab ada dalam senarai
laaa rupanyaaa itu laaa PENCIL HOT dak sarah ni ...

betul gak la nak bunyikan nya  ..
HOT .. KHAT .. KHOT ...

6 comments:

Marya Yusof said...

As salam mak encik,

Hot..khot... mmg pekat munyiknyeee.... lucu pulak! 😅

Dr Singa said...

idghram salah tu..

kghhh..
kghhhh..

dekdaa said...

Hahahahahahahaha duk imagine 'pensil seksi' dah tadik.. rupa2nya KHAT isk isk isk.

working mom... said...

hihihi...Hot sungguh la dak sarah ni.. :)
dah beli buku sekolah semua ye?..pensil khat tu mmg kene beli ke?..aritu khadeja ckp jugak..akk tanya mmg pakai ke..dia kata xkisah pun nak pakai ke tidak.. so akk kata biar dulu..nnt bila cikgu soh beli baru beli...kang ado yg bdk tu hilang kan... huhuh

Mat Som said...

Ingatkan BUDAK HOT aje istilah yg popular
Kini dah ada pensel hot

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...idgham kasik betul!